onsdag den 8. maj 2013

Information overload!

Kender I det med, at det føles som om tankerne i ens hoved er så mange, at man slet ikke kan overskue noget? At man skal huske SÅ meget, at man ikke engang når at skrive sedler/påmindelser på mobilen?

Velkommen til min verden! Hvorfor er det, at jeg lykkeligt har fortrængt glemt, hvor mange ting man skal jonglere, når man skal flytte?!!

Der er virkelig mange, man skal huske at give (manuelt) besked om ens flytning. Og så er der noget selvbetjening, som slet ikke virker (jeg peger ikke fingre DONG - siger det bare!).

Der er også nogle møbler, man skal sælge og en del inventar, som skal sorteres. Jeg har en idé om, at alt hvad der ikke skal bruges i den nye lejlighed, ikke skal flyttes med. Det skal sælges eller givet væk. En ambition der kræver en del planlægning, opfølgning og logistik på højt plan.

Og jeg vil slet ikke nævne, hvor langt tid det tog i min kælder sidste søndag. ALLE (og jeg mener ALLE!) ting dernede har været gennem mit falkeblik og en hel del er ikke kommet gennem nåleøjet og fået lov til at flytte med. Jeg er desuden lidt af en samler, så jeg har i forvejen svært ved at smide ud/sortere. Det er med blødende hjerte, at jeg smider ting ud, som fungerer fint, men som jeg bare ikke skal have mere. Jeg har så svært ved det. Hvis jeg havde haft mere tid, havde jeg gladeligt givet tingene væk, men jeg har måtte nøjes med at sætte 4 store skraldesække med ting over til genbrug i den lokale storskralds gård. Så håber jeg, der er nogle der kan bruge noget af det.

Jeg flytter på tirsdag. Derfor så håber skal jeg bruge Kr. Himmelfartsferien til at sortere, pakke og rengøre. Kæft jeg glæder mig til det er overstået ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...